miercuri, 23 ianuarie 2013

Maine in zori


Maine in zori 
Maine in zori totul va fi altfel .
Maine in zori vei uita cine sunt ,ce am fost impreuna ,tot ce s-a intamplat intre noi .
Ma ametesti ,ma inebunesti ,dar pana la urma nici tu nu stii ce vrei .
Iar eu ?
Eu am devenit dependenta de tine .Zambetul acela freches ma ravaseste de fiecare data .E un zambet viclean ,un zambet pe care l-as recunoaste dintr-o mie ,un zambet care ma face sa nu mai gandesc rational .
Incep sa functionez dupa un orar nocturn asteptandu-te pe tine .Dorm ziua si traiesc noaptea ,alaturi de tine .
Cateodata am impresia ca nu-ti pasa de mine nici cat negru sub unghie ci cauti doar placere .Insa te surprind privindu-ma cu adoratie si ma rog sa fie mai mult de atat .
Seara esti tandru si ma rasfeti ca pe nimeni alta ,dar cand zorii zile isi face aparitia te prefaci ca nu ma mai cunosti .
Este rau .Depedenta mea a devenit o boala si numai tu poti s-o vindeci .
Stiu ca nu esti demn de sentimentele mele ,iar rutina asta in care am intrat ma distruge .
Imi vine sa tip la tine si as vrea sa te urasc pentru ce imi faci .Poate stii cum ma simt ,poate nu stii cum ma simt .As vrea sa patrund in mintea ta si sa gasesc raspunsuri la toate intrebarile mele .Dar pur si simplu nu este posibil .Exact cum nici o relatie normala nu este posibila .
De fiecare data cand iti faci aparitia la usa mea ,la miezul noptii ,sunt hotarata sa pun punct .Apoi iti vad chipul frumos si zambitor ; ochii sclipind de dorinta ;buzele carnoase si atat de dulci ; iti aud vocea melodioasa ;imi mangai cu trandete orbazul ,iar atingerea aceea ma arde si ma pierd in bratele tale .Uit ce e corect pentru amandoi si devin egoista .Incerc sa iau de la tine tot ce pot pana cand zorii zilei apar ,iar tu o sa dispari .
Stii ca nu te pot parasii indiferent de circumstante si profiti de mine la maxim .Problema?Ador cand profiti de mine la maxim ,pentru ca numai asta pot sa primesc de la tine si nimic mai mult .
Iar dupa ce o seara intreaga mi-ai sorbit sufletul din mine ,m-ai facut sa explodez de placere ,in zori incepi sa te saturi de mine .Ma tratezi cu o indiferenta rece ce-mi face inima sa mi se stranga de durere ,dar nu iti spun nimic si te las sa pleci sperand ca in seara urmatoare sa te intorci .Si mereu te-ai intors .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu